Pomoc psychologiczno-pedagogiczna

  • Promocja

Eduterapeutica Pomoc Psychologiczno-Pedagogiczna. Szkoła Podstawowa

Najnowszy program z serii Eduterapeutica jest kompleksowym rozwiązaniem odpowiadającym na potrzeby i obowiązki szkół w zakresie prowadzenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkołach podstawowych. Działania takie mieszczą się w wizji szkoły jako instytucji zapewniającej bezpieczeństwo fizyczne i emocjonalne uczniom, ale też wychowujące dzieci i młodzież do bezpiecznego dorosłego życia.

więcej informacji ›
  • Promocja

Eduterapeutica Uzależnienia – Szkoła podstawowa

Uzależnienia – Szkoła podstawowa to kolejne programy z serii Eduterapeutica pozwalające w sposób spójny i planowy wdrożyć działania zwiększające bezpieczeństwo psychologiczne i społeczne uczniów szkół podstawowych.
Program pomaga w uświadomieniu mechanizmu powstawania uzależnienia, rozpoznawaniu symptomów oraz właściwego reagowania na zdarzenia.

więcej informacji ›
  • Promocja
  • Nowość

Eduterapeutica Strategia Bezpieczeństwa- problemy emocjonalne

Przedstawiamy propozycję zbudowania oraz wdrożenia unikalnego systemu organizacji profilaktyki i pomocy psychologiczno-pedagogicznej w zakresie fizycznego i emocjonalnego bezpieczeństwa uczniów. Nowe podejście do problemów w szkole opiera się na systemowych rozwiązaniach włączających w proces pomocy nauczycieli i wychowawców. Dlatego proponujemy Państwu Eduterapueticę Strategia Bezpieczeństwa, która jest oparta na koncepcji socjoekologicznego podejścia do zjawiska zaburzeń zachowań.

więcej informacji ›
  • Promocja
  • Nowość

Eduterapeutica Strategia Bezpieczeństwa- przemoc i agresja

Przedstawiamy propozycję zbudowania oraz wdrożenia unikalnego systemu organizacji profilaktyki i pomocy psychologiczno-pedagogicznej w zakresie fizycznego i emocjonalnego bezpieczeństwa uczniów. Nowe podejście do problemów w szkole opiera się na systemowych rozwiązaniach włączających w proces pomocy nauczycieli i wychowawców. Dlatego proponujemy Państwu Eduterapueticę Strategia Bezpieczeństwa, która jest oparta na koncepcji socjoekologicznego podejścia do zjawiska zaburzeń zachowań.

więcej informacji ›